• Wszystkie kategorie
  • Wszystkie
  • Elementy prowadzenia kabli
  • Studzienki kablowe
  • Opaski zaciskowe
  • Puszki
  • Rozdzielnice i obudowy
  • Gniazda i wtyki
  • Aparatura elektryczna
  • Oświetlenie
  • OZE
  • inne
Kontakt
z VAT
Zaloguj
Elit
  • Wszystkie kategorie
  • Wszystkie
  • Elementy prowadzenia kabli
  • Studzienki kablowe
  • Opaski zaciskowe
  • Puszki
  • Rozdzielnice i obudowy
  • Gniazda i wtyki
  • Aparatura elektryczna
  • Oświetlenie
  • OZE
  • inne
Koszyk pusty
Kategorie
Wszystkie
Elementy prowadzenia kabli
Kanały kablowe instalacyjne
Rury osłonowe
Opaski kablowe
Dławnice
Inne
Studzienki kablowe
Opaski zaciskowe
Puszki
Puszki natynkowe
Puszki podtynkowe
Rozdzielnice i obudowy
Rozdzielnice natynkowe
Obudowy
Akcesoria
Gniazda i wtyki
Gniazda stałe
Gniazda tablicowe
Gniazda przenośne
Wtyki przenośne
Inne
Aparatura elektryczna
Wyłączniki nadprądowe
Wyłączniki przeciwwybuchowe
Wyłączniki i bloki różnicowoprądowe
Sterowanie i sygnalizacja
Podstawy bezpiecznikowe
Styki pomocnicze
Inne
Oświetlenie
Oprawy oświetleniowe
Osprzęt do opraw
Akcesoria do opraw
Źródła światła
OZE
inne
ProducenciNowościBestselleryHITY cenoweOUTLETPROMOCJETOP MarkiPalazzoliTEC-MAR 72 h

Reklamacje

Reklamacje ilościowe, jakościowe i zwroty

Spis treści

  • Zgłoś brak lub nadwyżkę produktów
  • Zareklamuj uszkodzone produkty
  • Kontakt z Działem Obsługi Klienta
  • Procedura reklamacji
  • Odstąpienie od umowy

Zgłoś brak lub nadwyżkę produktów

Zareklamuj uszkodzone produkty


Kontakt z Działem Obsługi Klienta

Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie i dlatego zapraszamy do kontaktu pod adresem:

reklamacje@elitsa.pl

Procedura reklamacji


  1. Reklamacje uszkodzonego towaru nie będą rozpatrywane bez dostarczonego Protokołu Reklamacyjnego.
  2. Należy czytelnie wypełnić wszystkie pola protokołu: komputerowo lub ręcznie, drukowanymi literami.
  3. Wypełniony protokół reklamacyjny należy przesłać na adres: reklamacje@elitsa.pl wraz z dodatkową dokumentacją (uzależnioną od zgłoszonego tematu reklamacyjnego) taką jak zdjęcia uszkodzonego towaru, zdjęcia uszkodzonej paczki, wypełniony protokół szkody firmy kurierskiej, krótki opis sytuacji.
  4. Na podstawie zaakceptowanego protokołu, firma Elit S.A. zamówi firmę kurierską oraz potwierdzi termin odbioru reklamowanego towaru.
  5. Koszt transportu reklamowanego produktu zostanie pokryty przez Elit S.A. w przypadku zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 10 dni od daty dostawy towaru do Klienta. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego przekraczającego 10 dni, od daty dostawy towaru koszty transportu zostaną rozdzielona pomiędzy Klienta (zwrot wadliwych towarów), a Elit S.A. (dostawa nowego towaru). Powyższe dotyczy reklamacji rozpatrzonych pozytywnie.
  6. Alternatywną formą zwrotu (po wcześniejszym zgłoszeniu reklamacji na adres reklamacje@elitsa.pl) jest odbiór reklamowanego towaru przez Opiekuna danego Klienta z ramienia firmy Elit S.A. W przypadku takiej sytuacji, termin rozpatrzenia reklamacji zostanie wydłużony o czas dostarczenia towaru do Magazynu Elit S.A. (ul. Nocznickiego 31a, 01-918 Warszawa).
  7. Przesyłka zawierająca reklamowany towar musi być dostarczona w oryginalnym opakowaniu z kompletem wszystkich załączonych dokumentów oraz akcesoriów, odpowiednio zabezpieczonym (ze szczególnym uwzględnieniem towarów szklanych) w sposób umożliwiający jej odbiór przez firmę kurierską. Do przesyłki należy załączyć kopię wypełnionego protokołu reklamacyjnego.
  8. Po otrzymaniu reklamowanego towaru, firma Elit S.A. dokona weryfikacji zgłoszonej reklamacji pod względem uszkodzeń oraz załączonego protokołu. Po zweryfikowaniu i zaakceptowaniu reklamacji, zostanie dokonana naprawa lub wymiana na nowy towar, wolny od wad zgodnie z indywidualną procedurą reklamacyjną, określoną przez danego Dostawcę firmy Elit S.A.
  9. W przypadku nie stwierdzenia wskazanych przez reklamującego wad produktowych lub zwrotu niekompletnego produktu zawartego w protokole reklamacyjnym, rozpatrzenie zgłoszenia zostanie odrzucone, a towar odesłany do Klienta na jego koszt.
  10. Firma Elit S.A. poinformuje klienta pocztą elektroniczną maksymalnie w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji o możliwym sposobie jej rozpatrzenia.
  11. Naprawiony lub wymieniony towar zostanie wysłany do klienta najszybciej jak to będzie możliwe, uwzględniając indywidualną procedurę reklamacyjną określoną przez danego Dostawcę firmy Elit. S.A.

Odstąpienie od umowy

Regulamin platformy b2b.elitsa.pl nie dopuszcza możliwości odstąpienia od umowy dla Klientów niebędących konsumentami.

Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, dlatego w przypadku zamiaru odstąpienia od umowy prosimy o kontakt pod adresem dok@elitsa.pl

Podstawa prawna: zgodnie z Ustawą o prawach Konsumenta z dniem 01.01.2021 obowiązuje art. 38a, który umożliwi jednoosobowym firmom korzystanie z 14 dniowego prawa zwrotu – w poniższym brzmieniu: ,,Art. 38a Przepisy dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.”

do góry

Elit S. A.

Linkedin

Facebook

Instagram

YouTube

Zakupy

  • Warunki i koszty dostaw
  • Płatności
  • Gwarancje producentów
  • Reklamacje
  • Zwroty

Kontakt

  • Dział Obsługi Klienta
  • Biuro Obsługi Klienta
  • Kontakt z nami

Pomoc

  • Jak założyć konto?
  • Jak pobrać aplikację?
  • Najczęściej zadawane pytania

Do pobrania

  • Dokumenty do pobrania
  • Cenniki

Logistyka

Logistyka

Płatności


2025 Elit SA
Powered by
Start
Menu
0
Koszyk
0
Schowek
Zaloguj się