Jeżeli wiesz, że ktoś z Twojej firmy ma już konto na platformie i ma uprawnienia tzw. administratora, to taka osoba może zakładać nowe konta dla kolejnych pracowników w obrębie swojej firmy.Jeżeli nie wiesz czy ktoś z Twojej firmy ma już konto na platformie, skontaktuj się z nami a my utworzymy Ci konto.Jak skontaktować się z Elit?
Jeżeli nie masz jeszcze konta dla swojej firmy możesz je utworzyć samodzielnie
- KROK 1. Po wejściu na stronę https://b2b.elitsa.pl/ po prawej stronie widnieje przycisk "Zaloguj/Zarejestruj"
- KROK 2. Po kliknięciu pojawi się nam wybór między zalogowaniem się a stworzeniem konta. W tym przypadku naciskamy przycisk "Załóż konto"
- KROK 3. Następnie wpisujemy NIP firmowy i zaczytujemy z GUS
- KROK 4. Wpisujemy dane osoby która ma posiadać konto
- KROK 5. Akceptujemy zgody, klikamy "Zarejestruj" i GOTOWE
Jeżeli masz uprawnienia administratora, to możesz sam zakładać kolejne konta w obrębie swojej firmy. Swoje uprawnienia możesz sprawdzić w zakładce "dane konta".
Gdzie zakłada się nowe konto?W zakładce użytkownicy jest opcja "dodaj użytkownika"
Każdy użytkownik ma przypisane uprawnienia. Dzięki temu niektóre osoby mogą składać zamówienia, a niektóre mogą np. jedynie wybrać produkty do koszyka i przesłać koszyk do akceptacji do osoby, która może składać zamówienia. Upewnij się czy w Twojej firmie ktoś już utworzył role użytkowników, a jeśli nie to: